Thursday, January 26, 2012

" Terbosan.. & Terboring.."

Aduyai.. Pe la nk wat cuti2 ni ?? Arghhhhh !
Eh2 lpe plak.. hehhehe.. Assalamualaikum.. Anneyonghaseyo ! heheh..
tulah.. terlampau boring dan bosan.. sampai lpe nk beri salam.. heheheh.. adoi.. aku x thu la nk isi pe cti sem kali ni.. cuti nyer x la lama mne pon.. cukup SATU BULAN ! ... bru SATU MINGGU kt umah tp dh kekeringan idea nk wat pe... dulu mse x cuti doa nk cpat2 cti.. skrg ble dh cti trus x thu nk wat pe kn ? hahhahah.. padan muka ! hehehhe.. seyesli ! x thu nk wat pe.. erm.. punya la perah otak.. dapat lah beberapa xtvt yg dipercayai dapat ilangkan kebosanan..
1) Layan cite Korea ( hahhaha ni memg keje aku.. kalo x cti pon tetap de mse ntok ni ! )
2) Baca Novel ( memg skrg  xde beli novel bru.. xde perasaan.. hahha.. xpe2 nty gne voucher bli yer ! )
3) Men Game ( game ? sume game kt laptop dh khatam aku men.. Pro kn ? heheh )
4) Baca Majalah ( Majalah ? kt umah cme de E-pop jer.. tu pon sume isu dh abes.. kne tgu bulan depan ! )
5) Memasak ( dh hari2 aku pektis masak.. dh x thu nk masak pe.. )
6) Berblog ( aku berblog ble idea de jer .. heheh )
7) Wat bodo.. ( hah ! yg ni x bpe nk pandai nk buat.. hahhahah ! )
dan akhirnya berakhir lah segala perancangan yg aku nk wat.. hehheh.. tu yg wat aku bertambah boring ni.. adoiii lagi.. hhuhuuhuhhu... hurm.. nk wat cmne ni jelah mse yg aku de ntok berpoye2.. ceh !.. dn sebab aku ni sgt bosan.. dengar jelah aku bebel cm mak nenek ni ek ?? de aku kesah ?! hahahhaha.. k la nk sambung tgk cter Korea yg x penah habes tu ! heheeh.. tata ~ :)

p/s : Saya tetap akan ingat dan rindu kat Awak !! AYU


Tetap berusaha untuk terus SENYUM ! =D

No comments:

Post a Comment