Friday, January 20, 2012

" 22 tahun ~~~ "

Assalamualaikum.. Anney0ng ~
heheheh.. rse nya Tak Lambat lagi nk ucap SELAMAT TAHUN BARU !! hehehhe.. tahun baru.. azam baru.. mood baru.. sem baru.. dan umur pon.. hurm.. hahahha.. la nk masok 22 tahun dh aku ?? wah.. cpatnye mse berlalu.. huuhuhuuh.. cm x percaya jer.. erm bkan lah perasan muda.. cme rse mcm terlalu awal untuk meningkat dewasa.. dh x remaja dh.. ok ?? hehehhe.. ble dh dewasa ni ramailah yg tnye.. bile nk kahwin.. dh de pasangan ker ?? bla..bla.. bal.. hahhaha.. kahwin ?? tettttt ! awal lagi k0t.. blajar pon x habis lg.. dn pling penting "pengantin lelaki" pon xde lagi.. hehhehe.. 'Nebes' ~~ (mcm ayat kak pan ! ) lalallala~ erm aku x kesah la sume tu.. rezeki masing2 kn.. aku pon selesa ngan keadaan aku skrg ni.. sume tu dh tertulis untuk kita.. "Kita hanya merancang Allah yang tentukan segalanya" !.. yg penting aku nk kejar dulu pe yg aku nk ?? pe dia ?? RAHSIA !! tettt... hahahha.. setiap org kn ade impian ?? dn yg penting cara kita nk capai impian tersebut.. chewahh ~ mcm penasihat sekolah plak aku ni kn ?? hhahahahaha... malam yg damai ni memg aku rse nk membebel pnjg2.. sukati aku la bl0g aku kn ?? ahhahahahaha :) k la .. nk smbg bce novel.. siang KOREA mlm N0VEL.. tu jelah idup aku cuti sem ni..  selamat datang tahun baru.. selamat tinggal tahun lama.. hehheeh :)
p/s : Malam ni pun saya masih rindu awak ! -AYU-

No comments:

Post a Comment