Friday, January 27, 2012

" Hati kita sama ker ?? "

Assalamualaikum.. Anneyong ~
Erm.. sangat la tak paham ngan manusia ni.. suka sgt pikir jauh .. pikir jauh tu memg ok.. tp kalo dh terlalu menjauh tu memg ke LAUT la ! hahahha.. Aku bukan marah cme sgt tak paham.. kalo kita masih jawab kol @ msj 'EX' tu kira masih sayang ke ?? oh pliss la.. x kn la kalo dh putus tu kre nk putus tros.. dlu kn kita mula dengan kawan.. so aku x rse salah pon kalo nk akhir ngan kawan.. Sebab bg aku kalo ko makin bengang dan benci ngan dia.. makin ko sakit hati kn ? dn tentu2 x kn boleh lpe kt dia.. s0 better kalo jd kawan.. memg la kita penah sakit ngan pe yg dia wat kt kita .. tp mase bahagia dlu.. bahagia sama2 kn ? x kn bia sakit nk sakit sorg2 ??? NOT FAIR ok !!! jadi biar dia tgk k0 bahgia.. hehehhe... susah tu memg susah.. tp jgn cpat mengalah ! dn sebab tu aku masih berkawan ngan dia.. kalo de rse nk msj.. msj jelah.. tp x bemakna lap2 blik.. cukup2 la kn.. hati aku ni perlukan penawar yg secukupnya.. InsyaAllah.. Aku PERCAYA.. satu hari nty KEBAHAGIAAN tu akan jadi milik aku.. Amin~ Jodoh tu kn Allah yg tentukan ! hehhehe dn aku PERCAYA "MR RIGHT" tu tgh tgu mse je.. hahhahaha konon je kn ~ lantak lah.. malas nk pk.. Kbai~

p/s : ' Saya akan setia tunggu awak ! ' Mr Right~ AYU


0f Kos la kn :)



No comments:

Post a Comment