Sunday, January 22, 2012

" I'm Sorry but I Love You "

Assalamualaikum.. Anneyong ~
Cmne lah nk mulakan entri ni kn.. hehhee.. Dh mcm "Dr Cinta" la plak kalo membincangkn tentang ni.. " I'm Sorry but I Love You ".. Mcm lirik lagu.. Mcm tajuk cter pon ye jgak kn ? erk ? hahahha.. x kesahla.. yang aku tahu.. malam yang x brape nak syahdu ni aku nk ckp pasl isu ni .. isu ke ? hahha xkesah la ~ T_T".. falling in love ke ??? tetttttttttt ! Rahsia sudah~ hehhehe.. Senang ke nk jatuh cinta ?? erm.. spe yg mampu jawab kn ? tp aku percaya memg senang nk jatuh suka ! hehehhe.. bedasarkan pengalaman yg x berapa nk setahun jagung ni la kn.. pantang kalo jmpe org yg baik.. yg hensem sket.. yg caring sket.. kompomlah blh jatuh suka.. lallalalal ~..takpelah tu kan hak masing2.. jgn sampai terluka dh la kn ? hehhe..sakit woo kalau terluka.. jatuh cinta ni bukan senang2 je kita nk rasa.. sebab hati kita kn de satu !.. hurm.. lagi teruk kalu org yg dh wat kita jatuh cinta tu yang pasti x kn boleh bersama kita.. macam.. kekasih orng.. suami orang ... tunang org.. dn lagi parah kalo kita jatuh cinta pada orang yang x kn penah balas blik cinta kita.. lagi perit kn ? tp cmne kalau jatuh cinta ngan kawan baik sendiri ? BFF ? tetttttt ! lagi parah kn ? hurm.. mcm2 kemungkinan yang negatif rsenye boleh byk berlaku berbanding yg positif kn.. dn yg paling teruk kalau watkn persahabatan tu goyah dn kita ilang kwn sebaik dia .. hurm.. susahnya nk jatuh suka @ jatuh cinta ni kn.. byk bende kne pikir.. tp boleh ke kita tahan perasaan kita tu ? mampu kah kita ? ntahlah.. aku pon tertanya2.. sebab aku pon rse mcm x mampu jer.. hahhaha.. cinta.. dicintai dan mencintai.. terluka..diluka..dan melukai.. tu kn dh jd lumrah perasaan bagi "manusia".. pengalaman tu kn mengajar kita erti dewasa ? jadi kita sendiri yg kne tentukan arah dan jalan bagi hati dan perasaan kita.. hati tu kn otak kita yg kawal ? :)

p/s : " Rindu ni wat saya jadi tak menentu !! " AYU
Saya tahu ! dan sudah bersedia untuk itu ~

No comments:

Post a Comment