Sunday, January 8, 2012

" Memendam itu Lebih Mudah dari Meluahkan " !

Assalamualaikum .. anney0ng .. ni ha0 ma..
Wah .. Lama betul tinggalkan DIARI HATI ni kn .. tiba2 je rse nk bermain ngan papan kekunci ni.. hurm.. bce je 'title' tu pasti dh boleh agak dengan jayanya pe yg akan ditulis pada entri kali ni kn .. senang ke untuk luah pe yg kita rasa ? meluahkan pada seseorang.. tak kisah la pape p0n perasaan.. suka ke cinta ke sayang ke.. tu kalau positif la.. dan kal0 sebaliknya macam geram ke marah ke sakit hati ke.. lagi susah nk luah kn ? hehhehh.. biasalah tu.. kita ni bukan nya cukup kenyakinan nak bgthu tentang semua itu.. jadi langkah yang akan diambil adalah diam dan pendam ! hahahha.. tp tu bukan sebab kita ni lemah tp byk perkara kita kene pikir dlu sebelum nk luahkan sesuatu.. mungkin akan menyebabkan kekecewaan x pon pergaduhan.. kira diam dan pendam ni langkah paling selamat la ~ hehhehe.. aku percaya 1 hari nanti 0rg lain juga akan merasakan  pe kita pernah rse.. dunia itu berputar kn ? hehhehe.. s0 aku hanya akan diam dan pendam selagi aku mampu dan mungkin akan meletup juga 1 hari nty.. spe tau kn ? hehhe.. FUHH ! lega pas luah kt sni.. sebab tu aku syg giler ngan DIARI HATI aku ni .. hehhehe.. Saranghae !!! hehhehe.. erm 0k la nk sambung study.. Final Exam kn.. tp x mcm Final p0n aku rse ~ hehhehe...
p/s : Sorry , I L0ve u .. I Miss u !! lalallalalala ~ -AYU-
Ni la detik saya jatuh cinta ngan 'dia'
p/s : Saranghae 0ppa ! <3 :)

No comments:

Post a Comment