Tuesday, February 14, 2012

" Sepinggan Spagheti & Secawan Jus Mangga "

Assalamualaikum.. Anneyonghaseyo !
Entri kali ni nk cerita pasl masakan plak.. Rni terasa nk makan spagheti dan secara rajin dan terus berusaha maka terhasil la spagheti yg mungkin x la sama nilai ngan tahap chef 5 bintang tapi alhamdulillah cukup mengenyangkan dan sampai menjilat jari gak la.. hehhhe.. Fuh ! sebab bahan2 memang dah tersedia dalam peti ias tu maka aku pon dengan mudahnya dapat lah menyiapkan makan tengahari aku rni.. kuarkan ayam, cendawan, dan sos prego..  dan mula rebus spagheti.. wah mudah.. tumis2 dan akhir sekali siap ! hhahahhaa ~ pastu x kn la nk minum ngan air kosong je kn ? pe lagi selak2 selongkar2 campak2 maka aku terjumpa la sekumpulan mangga manis yg mama beli 2 hari lepas.. wah cantik ! pe lagi terus aku wat jus mangga ! Perhhhh ~ memg macam makan kat cafe orang kaya2 la .. (kononnya la ! hehhehe ).. memang terbaik la.. hhehehe... slurp ! buarkk.. Alhamdulillah.. kenyang ! pergh.. bangga ngan air tangan sendiri.. hehhehe... pandai gak aku masak kn..  hehhehe memang la x sama sedap ngan orang lain buat tapi aku cukup puas hati.. yelah aku sendiri yang usaha kn.. aku rasa okey je.. asal boleh mkn kn.. hehhehe.. wah nanti boleh lah masak untuk suami ~ (hhahahah..gatal!) hehhehe.. pasni nk cuba masak benda lain gak.. x pe.. masa panjang lagi.. "Practice Make Perfect kn ?!!! hehhehehhehe... Terbaik la ayu ! Gud Job ~ 

p/s : Rindu Kamu ! AYU
Walaupun rupa x berapa nak cantik tapi rasa Terbaik !!

Don't Judge Book By It's C0ver 

Jus Mangga yang sangat FRESH !!

Tak kan cukup SECAWAN jadi saya buat SATU JUG !!

1 comment: