Friday, February 10, 2012

" 0h Pengarang Jantung Pisang Ku "

Assalamualaikum.. 
heheheehehhe.. Mula2 lagi dh rse nk ketawa.. mne taknye.. tgk la tjuk entri kali ni.. hehhe.. m0tif ?? sje je nk menarik perhatian ramai.. kalaulah de yg suke nk stalker kn ?? hehhehe.. masih lagi dalam cuti sem.. lama betul kn.. tinggal la lagi SEMINGGU aku nk bersenang- lenang di rumah.. sambil menikmati udara yg x bpe nk segar.. musim x menetu kn skrg ni.. hehehheh.. sekarang ni hari2 aku d0k melayan cter "Running Man".. ala variety show korea yg men kejar2 tu ( hehhehe.. sesuai la dgn nama dia kn ? ).. hhehehe.. tu pon amek dr kawan.. kt umah aku mne de astro kn.. s0 kne la mintak jasa baik rakan sepasukan untuk mendownload cter2 sebegini.. hehehheh.. tgk cter ni memg best.. Nebes abes la.. hahahha..mcm aku plak yg berada di situasi yg sama kn ? Adoi~ tp part yg paling best bile je.. Cik Pengarang Jantung Aku keluar spe lagi.. Kim Jong Kook.. siap de sound effect lagi.. " SPARTAAA... ~ " hehhehe.. time tu memg nebes abes la.. hehhehe.. cute kn ? hehhehe.. x abes lagi pon tgk.. sekarang sedang cuba sedaya upaya la  mengabeskan sisa2 cuti bersama cerita yg aku minat ni.. hheheeh.. yelah nk watpe lagi kn.. duk umah sorang2.. mama pergi kerja.. dh siap kemas rumah dan memasak (chewah.. mcm btl je buat kn ?) pastu baru la boleh layan cerita dengan aman dan bahagia.. bila dh minat tu mula lah aku mencari2 pe lagi yg best tentang j0ng k0ok 0ppa ni.. last2 aku terjumpa la lagu ni.. best2.. dn meaning dia pon tersgt la best.. dn kal0 dh best dan tersangat best.. j0m kter dgr sme ek.. aku suka dan kal0 ko x suka diam.. ! hahhahahha Kbai ~

p/s : Awak kne tahu lagu ni.. nty leh nyanyi untuk saya ye.. Mr Right ! AYU

0ppa.. Saranghae ~ =)

Cham orae-dwan-nabwa
Imal chocha mosaek hal mankum
Ni nunbinman bwado nol hwonhi ta anun
Ni chin-guchorom noye kurimja chorom

Nul hamkke hae-nnabwa
Niga himdul-ttaena sulpul ttae
Werowo hal-ttaedo ddo ibyol alh-koso
Apahal-ttaedo ni nunmul taggajul

Han namjaga-isso nol nomu saranghan
Han namjaga isso saranghae maldo mo-tha-nun
Ni gyote son nae-milmyon ggot tah-ul koriye
Chasinboda agginun nol gachin naeka isso
Norul utke hanuni-rochik keugonman saengga-kha-go
Onje odisona norul barabogo
Nol kuriwo hago ni kokchongman hanun

Han namjaga-isso nol nomu saranghan
Han namjaga isso saranghae maldo mo-tha-nun
Ni gyote son nae-milmyon ggot tah-ul koriye
Chasinboda agginun nol gachin naeka isso

Chonboncchum sam-kigo wo
Tto manbonchum chuseuryo bojiman
Ma-rha-go shipo michilgot katunde
Nol warang nan an-go shipunde

Han yojaga isso iron nal morunun
Sarang badumyonso sarang injuldo morunun
Namankum kkok pabogatun sulpun nol tugo
I sun-gan-do nunmuri najiman haengbo-khan gol
Niga gyote itki ttaemun-iya


No comments:

Post a Comment